رد کردن لینک ها

توضیحات تکمیلی شرکت آسمان در خصوص سینمای آنلاین

روابط عمومی شرکت آسمان اعلام کرد سامانه «سینمای آنلاین» هم اکنون به منظور جمع‌آوری نظرات ذینفعان در مرحله کارشناسی، تست و ارزیابی قرار دارد و بدین جهت هنوز وبسایت این سامانه اعلام نشده است.

بنا به اعلام صورت گرفته، این شرکت تا کنون جلسات متعددی را با تهیه کنندگان فیلم‌های سینمایی داشته است تا دغدغه‌های آنان نیز در «سامانه سینمای آنلاین» در نظر گرفته شود. در طراحی این سامانه همچنین کارشناسان و مشاوران بسیاری دخالت دارند تا با بهره‌گیری از الگوهای بین‌المللی و استاندارد، ضمن رعایت حقوق هنرمندان و سینماگران از فناوری‌های روز دنیا که کشور ما هم ناگزیر به سمت آنها حرکت می‌کند در حوزه پخش آنلاین فیلم به طرز مناسبی استفاده شود.

بدین ترتیب بنا به نظر کارشناسان، برای راه‌اندازی هر چه بهتر سامانه‌ای که توسط شرکت آسمان راه‌اندازی خواهد شد، راهکارهای بسیاری وجود دارد. به طور مثال می‌توان این سامانه را تنها برای پخش فیلمهای سینمایی در نظر گرفت که هفته آخر اکران خود را سپری می‌کنند ضمن آنکه این امکان وجود دارد که دسترسی به این فیلم‌ها تنها برای ساکنین خارج از کشور فراهم باشد.

علاوه بر این راهکارهای دیگری نیز پیش بینی شده که از جمله آنها، پخش فیلم‌ها تنها از طریق خطوط تلفن مشخص می‌باشد.

شرکت آسمان همچنین در خصوص اخبار قبلی منتشر شده در خصوص راه‌اندازی سامانه سینمای آنلاین اعلام کرد دکتر حسن نجفی سولاری از اعضای تیم کارشناسی می‌باشد که برای راه‌اندازی خدمات مختلف شرکت آسمان مشاوره میدهند  اما وی حکم مدیریتی و مسئولیت در پروژه «سینمای آنلاین» ندارد و انتساب تصویر منتشر شده از وی در برخی رسانه‌ها به مدیریت این پروژه صحیح نمی‌باشد.

روابط عمومی شرکت آسمان در پایان اظهار امیدواری می‌کند که این شرکت بتواند با استفاده از زیرساخت‌های ایجاد شده و تعامل و همکاری با افراد و سازمان‌های ذینفع در حوزه‌های مرتبط  با تلویزیون تعاملی خدمات ارزنده‌ دیگری را نیز در آینده نزدیک ارائه کند.

 

به گفتگو بپیوندید