رد کردن لینک ها

همکاری جونیپر و مایکروسافت برای افزایش امنیت تلویزیون اینترنتی ( IPTV )

جونیپر توانسته راهکارهای امنیتی شبکه IPTV را برای مشتریان مایکروسافت ارائه دهد. پلت فرم تلویزیون اینترنتی مایکروسافت، مجموعه ای از راهکارهای نرم افزاری است که به اپراتورهای شبکه  برای خدمات دهی بیشتر به مشترکان کمک می کند. هم اکنون پلت فرم مایکروسافت، از خدماتی همچون ضبط ویدئوی دیجیتال، ارائه VOD های با کیفیت و دیگر سرویس های IPTV پشتیبانی می کند.

کریستن هکارت، مدیر کل شرکت مایکروسافت می گوید : همان طور که می دانید، پلت فرم تلویزیون اینترنتی مایکروسافت یکی از پلت فرم های پیشرو در ارائه خدمات در سراسر جهان می باشد اما با این وجود مایکروسافت، خود را متعهد می داند تا تکنولوژی های جدید را که به موفقیت و پذیرش خدمات IPTV کمک می کند بنا نهد.

شنیده ها حاکی از آن است که Juniper، یک راهکار امنیتی منحصر به فرد برای زیر ساخت های IP ارائه کرده است که یک لایه امنیتی به شبکه اضافه می کند. در این صورت اپراتورها قادر خواهند بود با استفاده از شبکه های IP بیشتر، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

مایکروسافت اعلام کرد : سیستم عامل محصولات Firewall و Firewall IDP  که به ترتیب برای تشخیص نفوذ و پیشگیری به کار می روند قرار است برای محافظت از زیرساخت های امنیتی تلویزیون اینترنتی مایکروسافت به کار گرفته شوند تا از حملات کرم ها، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی و تهدیدات در امان باشند. Juniper همچنین خدمات مشاوره ای امنیتی را برای کمک به اپراتورها فراهم می کند تا به زیر ساخت های خدماتی مایکروسافت کمک کرده باشد.

راب استور جون، معاون اجرایی دپارتمان محصولات امنیتی Juniper می گوید : با توجه به اینکه ارائه دهندگان IPTV ، خدمات چندگانه را عرضه می کنند بنابراین بالاترین سطح کیفیت، عملکرد و امنیت برای آنها مورد نیاز است. همکاری با مایکروسافت ما را به انجام چنین کاری قادر می سازد تا یک اکوسیستم کامل از راهکارهای اینترنتی را برای پلت فرم تلویزیون اینترنتی مایکروسافت ارائه دهیم.

کالین دیکسون، تحلیل گر ارشد مایکروسافت می گوید : اتحاد مایکروسافت و Juniper  یک معامله خوب برای هر دو شرکت و همچنین مشتریان IPTV است. مایکروسافت با تقویت امنیت حساب کاربران تلویزیون اینترنتی خود این اطمینان را به کاربران می دهد که دسترسی به حساب کاربریشان توسط دیگران غیر ممکن است. او همچنین ادامه دا که IPTV موضوع داغ امروز است اما قانون کپی رایت هم بسیار مهم است. مایکروسافت در این زمینه هم موفق بوده است و توانسته با استفاده از نرم افزار مدیریت حقوق دیجیتال خودش، نگرانی های ارائه دهندگان محتوا در این زمینه را کاهش دهد.

شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان ارائه دهنده سرویس های IPTV و VOD در ایران

به گفتگو بپیوندید