رد کردن لینک ها

رابطه تلویزیون اندرویدی و تلویزیون آنلاین

یکی از خصوصیات مهم تلویزیون های اندرویدی اینست که می توان در آن به جستجوی محتوای تلویزیون اینترنتی پرداخت. هم چنین می توان از طریق فرامین صوتی به جستجوی محتوای ویدئویی یا صوتی مورد نظر پرداخت.

پلت فرم تلویزیون اندرویدی به عنوان میان افزار هوشمند تلویزیون توسط شرکت هایی نظیر سونی و شارپ به کار گرفته شده است. این در حالی است که خدمات تلویزیون اندرویدی توسط تعدادی از ارائه دهندگان IPTV (تلویزیون اینترنتی) دوباره به کار گیری شده است.

به نظر می رسد گوگل در حال اضافه کردن یک قابلیت جدید به تلویزیون اندرویدی خود است. قابلیت تماشای تلویزیون آنلاین. گوگل به تازگی یک اپلیکیشن جدید به Play Store خود اضافه کرده که Live Channels for Android نام دارد. گوگل ادعا می کند مشتریان می توانند برنامه های مورد علاقه خود را از طریق این اپلیکیشن تماشا کنند. شما می توانید ویدئوی خود را از طریق اپلیکیشن تماشا و حتی ذخیره کنید.

با توجه به نقطه ضعف هایی که در سیستم عامل های دیگر دیده می شود به نظر می رسد تلویزیون اندرویدی به یک سیستم عامل خوب برای تلویزیون آنلاین تبدیل خواهد شد. با استفاده از این سیستم عامل می توانید به تمام اطلاعاتی که در محتوای تلویزیون های آنلاین دیده می شود دسترسی داشته باشید ضمن اینکه می توانید از قابلیت تصویر در تصویر استفاده کنید و ویدئوهای مورد علاقه خود را جستجو، پخش و ضبط کنید.

تلویزیون اندرویدی برای اولین بار در ماه ژوئن 2014 توسط گوگل عرضه شد. این پروژه دارای قابلیت های ویژه ای نسبت به دیگر سیستم عامل های رسانه های دیجیتال است. از جمله قابلیت های آن می توان به تأکید بیشتر بر جستجو، ارتباطات نزدیکتر با محیط اندروید ( از جمله Play Store و Android Wear ) و تمرکز بر پشتیبانی بازی های ویدئویی است.

گوگل، اولین تلویزیون اندرویدی خود را با همکاری شرکت Asus تحت عنوان Nexus Player در سال 2014 روانه بازار کرد. گوگل می گوید این پلت فرم دارای ده ها میلیون کاربراست و محتوای صدها شبکه تلویزیون اینترنتی در آن عرضه می شود. این پلتفرم کمی با پلتفرم Apple یعنی tvOS که فقط بر روی تلویزیون های اپل استوار است فرق دارد. این قابلیت بیشتر شبیه Fire TV آمازون یا Roku OS است.

البته ممکن است شما در خانه خود یک تلویزیون اندرویدی داشته باشید مانند Sony Bravia، Philips OLED و Sharp Aquos که از سالیان دور در دسترس شما قرار داشته است.

به گفتگو بپیوندید