رد کردن لینک ها

سینمای آنلاین دغدغه‌های تهیه کنندگان را در نظر خواهد داشت

روابط عمومی اپراتور IPTV آسمان اعلام کرد این شرکت، جلسات متعددی را با تهیه کنندگان فیلم‌های سینمایی داشته است تا دغدغه‌های آنان نیز در «سامانه سینمای آنلاین» در نظر گرفته شود.

بدین ترتیب برای راه‌اندازی هر چه بهتر سامانه‌ای که توسط شرکت آسمان راه‌اندازی خواهد شد، راهکارهایی را می‌توان در نظر گرفت. به طور مثال بر اساس اظهارات مسئولین شرکت آسمان می‌توان این سامانه را تنها برای پخش فیلمهای سینمایی در نظر گرفت که هفته آخر اکران خود را سپری می‌کنند ضمن آنکه این امکان وجود دارد که دسترسی به این فیلم‌ها تنها برای ساکنین خارج از کشور فراهم باشد. علاوه بر این راهکارهای دیگری نیز پیش بینی شده که از جمله آنها، پخش فیلم‌ها تنها از طریق خطوط تلفن مشخص می‌باشد.

روابط عمومی شرکت آسمان در پایان به تلاش‌ها و مطالعات فراوانی که توسط جمعی از کارشناسان و مدیران برای راه اندازی سامانه سینمای آنلاین و با الگوگیری از نمونه‌های موفق موجود در جهان مانند سینمای آنلاین کشور مالزی، انجام شده اشاره و اظهار امیدواری کرد که این شرکت بتواند با استفاده از زیرساخت‌های ایجاد شده و تعامل و همکاری با افراد و سازمان‌های ذینفع در حوزه‌های مرتبط  با تلویزیون تعاملی خدمات ارزنده‌ دیگری را نیز در آینده نزدیک ارائه کند.

به گفتگو بپیوندید