رد کردن لینک ها

شروع به کار چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با هدف هم‌افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه فضای مجازی، امروز 24 بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های تخصصی بوستان گفتگو شروع به کار کرد.
نخستین هدف برگزاری این نمایشگاه، هم‌افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه فضای مجازی اعلام شده و معرفی محتوای مناسب در عرصه فضای مجازی از دیگر اهداف این نمایشگاه است. ارتقاء سواد فضای مجازی و فرهنگ كاربری، سومین هدف برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برشمرده شده که در این نمایشگاه دستاوردهای آن ارائه می‌شود. آینده‌پژوهی فضای مجازی و معرفی فناوری‌های جدید، چهارمین هدف برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی و پنجمین هدف نیز مطالبه‌گری در حوزه فضای مجازی است كه در نمایشگاه تعقیب خواهد شد. شبیه‌سازی آینده فضای مجازی و تور رسانه برای خانواده ها و اختصاص بخشی برای ارائه دستاوردهای تولید ملی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است. تونل هزارتوی رسانه، کلینیک سلامت فضای مجازی، رسانه تعاملی فام و اینترنت اشیاء، از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه هستند.
بیش از حدود 300 غرفه در اختیار شركت‌كنندگان قرار گرفته است؛ در بخش پایگاه‌های اینترنتی حدود 130 غرفه، در بخش نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای و تلفن همراه 60 غرفه، در بخش فناوری نوین اطلاعات 25 غرفه و در بخش بازی و پویانمایی 70 غرفه حضور فعالی خواهند داشت. عموم بازدیدكنندگان می‌توانند از ساعت 10 تا 20 ایام برگزاری نمایشگاه از آن بازدید به عمل آورند. هیچ محدودیت سنی برای حضور علاقه‌مندان وجود ندارد. قابل ذکر است رونمایی‌های مختلفی از دستاوردهای دیجیتالی در روزهای برگزاری نمایشگاه انجام خواهد شد.

 

 

به گفتگو بپیوندید