رد کردن لینک ها

تلویزیون تعاملی فام در نمایشگاه دستاوردهای شبکه ملی اطلاعات

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و جمعی از مدیران ارشد بخش دولتی و خصوصی کشور رونمایی و همزمان با آن، نمایشگاه دستاورد‌های شبکه ملی اطلاعات در ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری و معاونت‌های مختلف این سازمان افتتاح شد.

محمود واعظی در راستای آگاهی از سرویس‌ها و دستاورهای تولید محتوای شبکه ملی اطلاعات، از غرفه شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان با برند “فام” بازدید به عمل آورد. قابل ذکر است دکتر فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی،‌ مهندس جهانگرد مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات، دکتر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز از غرفه شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان بازدید کردند.

شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان در این نمایشگاه که با حضور فعالان حوزه شبکه ملی اطلاعات برگزار گردید، با برند “فام” و با هدف برقراری ارتباط با فعالان این صنعت حضور داشت. آسمان نمایشگاه فوق را فرصت مناسبی برای ارتباط با شخصیتهای ارتباطی کشور دانسته و با این سیاست، در این نمایشگاه یک روزه شرکت نمود. افزایش آگاهی بازدیدکنندگان از قابلیت‌های شرکت آسمان در ارایه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات و تعمیق نام فام بعنوان ارایه دهنده خدمات IPTV، ارتباط رودر رو و مذاکره با مدعوین را جزو استراتژی‌های خود برای حضور در این رویداد دانسته است.

به گفتگو بپیوندید