رد کردن لینک ها

عضویت آسمان در انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین

شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان عضویت خود در انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین که اهداف خاصی در حوزه IPTV و VOD را دنبال می‌کند، با موفقیت به ثبت رساند. این صنف اهداف خاصی را مدنظر قرار داده است و آسمان با عضویت در صنف، هم‌راستا با آن پیش خواهد رفت که از مهمترین آنها می‌توان از تنظیم بازار و جلب اعتماد تولید‌کننده‌ها، انجام اقدام‌های حقوق در خصوص کانال‌های توزیع غیرقانونی، ایجاد امنیت اقتصادی برای ورود سرمایه و سرمایه‌گذار برای تولید محتوای VOD و IPTV و توسعه عدالت فرهنگی در کشور در راستای دسترسی آحاد ملت به محتوای تولید شده در کشور به صورت همزمان یاد کرد.
همچنین برطرف کردن موانع و مشکلات بر سر راه شرکت‌های عضو، ارائه خدمات ارزان و با کیفیت به کاربران، شفاف‌سازی قوانین و برخورد با اقدامات غیرقانونی توزیع‌کننده‌ها، حمایت از جامعه هنری کشور، در حوزه سینما،‌تئاتر و … حمایت از مردم به عنوان کاربران این سامانه‌ها و فرهنگ‌سازی درباره استفاده از محتوای قانونی در کشور، از دیگر دغدغه‌های این انجمن اعلام شده است.
آنچه که انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین را به این باور می‌رساند که با جدیت، برنامه‌ریزی و پیگیری گام‌های بزرگ‌تری بردارد، چشم‌انداز خوبی است که برای 18 ماه آینده تبیین نموده و همه اعضا متفق‌القول هستند که وضعیت موجود را در ابعاد مختلف و به شکل چشمگیری ارتقا دهند. به عنوان نمونه، در حال حاضر یک میلیون کاربر از سامانه‌ها استفاده می‌کند که این تعداد باید به 5 میلیون کاربر برسد و سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی امروز، برابر 500 درصد افزایش داشته باشد. همچنین در حال حاضر 90 میلیون دقیقه در ماه تماشای فیلم بر روی سامانه‌ها صورت می‌گیرد که رسیدن به 450 میلیون دقیقه تماشای فیلم، مدنظر و چشم‌انداز 18 ماه آینده است.

قابل ذکر است انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیویی آنلاین (IPTV و VOD) روز گذشته با برگزاری یک نشست خبری در خانه هنرمندان ایران رسما اعلام موجودیت کرد. این انجمن صنفی با حضور 14 شرکت دارنده پروانه VOD و IPTV تشکیل شده و قرار است به عنوان یکی از صنوف زیرمجموعه خانه سینما فعالیت کند.

به گفتگو بپیوندید