رد کردن لینک ها

همکاری بین‌المللی شرکت آسمان برای حضور در بازار محتوای منطقه

شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان با همکاری شرکت‌های الحدث، بونوالخدمات، اکسپراینترنشنال  و map که از فعالان حوزه تولید محتوا هستند، در کشورهای کویت، عراق و بحرین حضور خواهد یافت.

مدیران ارشد شرکت‌های الحدث، بونوالخدمات، اکسپراینترنشنال وmap که از متولیان بخش محتوای کشورهای کویت، عراق و بحرین هستند، با حضور در شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان، زمینه‌های همکاری در حوزه تولید و تبادل محتوای دیجیتال را مورد بررسی قرار دادند تا شرایط را برای حضور آسمان در بازار کشورهای عرب زبان فراهم کنند.

در این دیدار، حسین جمال، مدیر عامل اکسپرس اینترنشنال که از شرکت‌های فعال در زمینه توزیع محتواهای مذهبی تولید شده در کشورهای عربی است با ابراز خرسندی از شرایط فراهم شده، از ظرفیت های بالقوه برای مشارکت با آسمان سخن به میان آورد. همچنین ضیاالدین ضیا، رئیس هیئت مدیره شرکت مپ، از شرکت های فعال در حوزه تبلیغات در کشور کویت، به بیان توانمندی‌های شرکت خود در حوزه تبلیغات و تمایل این شرکت در خصوص عقد قرارداد همکاری فیمابین آسمان و مپ به منظور تامین محتواهای مورد نیاز طرفین پرداخت.

قابل ذکر است صالح علی غضنفر، مدیر عامل شرکت بونوالخدمات، در این جلسه، در خصوص تمایل این شرکت در زمینه همکاری با آسمان مطالبی را عنوان نمود. یکی از زمینه های همکاری عنوان شده، تشریک محتواهای موجود دو شرکت و همکاری در اشاعه فرهنگ شیعی در میان کشورهای عربی عنوان گردید.  بدین ترتیب، شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان که یکی از فعالان عرصه تولید محتوا و خدمات مبتنی بر پروتکل اینترنت است، پیش به سوی جهانی شدن پیش خواهد رفت و خدمات خود را در سراسر جهان ارائه خواهد کرد.

 

به گفتگو بپیوندید