رد کردن لینک ها

همکاری شرکت آسمان و قزاق تلکام

مدیران شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان و شرکت مخابراتی قزاقستانی با نام قزاق تلکام، طی جلسه‌ای زمینه‌های همکاری را مورد بررسی قرار دادند تا شرایط را برای همکاری طرفین در عرصه فناوری فراهم کنند.

همکاری شرکت آسمان و قزاق تلکام

 امیرحسین اسدی مدیرعامل شرکت گسترش سامانه‌های هوشمند آسمان، استفاده از زیرساخت، توسعه بازار، تعاملات بین‌المللی، توسعه میدل‌ویر و همچنین تولید اس تی بی را از جمله زمینه‌های همکاری آسمان با شرکت قزاق تلکام عنوان کرد. قزاق تلکام، شرکت مخابراتی قزاقستانی است، که در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه، تلفن ثابت و اینترنت در کشور قزاقستان، فعالیت می‌کند. شرکت قزاق تلکام در سال ۱۹۹۴ راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌عنوان بزرگترین شرکت مخابراتی قزاقستان شناخته می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر آستانه، قزاقستان قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار قزاقستان و بورس فرانکفورت دادوستد می‌شود. قزاق تلکام، مالک شرکت‌های مخابراتی ترکسل و تلیاسونرا می‌باشد.
شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان نیز پس از دریافت نمایندگی عرضه‌ی خدمات صوت و تصویر فراگیر سازمان صداوسیما، فعالیت‌ خود را در حوزه‌ی IPTV آغاز کرد. این شرکت نه تنها با سازمان صدا وسیما بلکه با همه سازمان‌ها و نهادهای ذینفع و پدیدآورندگان محتوا و خدمات در این حوزه نیز همکاری و تعامل گسترده‌ای دارد و قابل ذکر است که شرکت آسمان پیش از این نیز همکاری و مذاکره با شرکت‌های خارجی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

به گفتگو بپیوندید